Fullips - naravno povečanje vaših ustnic že po 30 sekundah uporabe.

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE fullips.si


Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine fullips.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnika, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovinaFULLIPS.si je specializirana spletna trgovina za prodajo izdelkov za naravno povečanje ustnic FULLIPS.

Opredelitev pojmov:

• ponudnik DERMALEC, trgovina in storitve, BOJAN VARGA S.P., Ljubljanska cesta 15b, 1241 Kamnik
• kupec je oseba, ki nakupuje v spletni trgovini
• spletna trgovina je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku
• fullips proizvaja Linda Gomez, Scottsdale, Arizona, ZDA, uvoznik: Bojan Varga s.p.


Podatki o podjetju:


DERMALEC, trgovina in storitve, BOJAN VARGA S.P., Ljubljanska cesta 15b, 1241 Kamnik, Slovenia
Davčna številka: 62939602
Zavezanec za DDV: NE
Matična številka: 8244600000
Direktor: Bojan Varga, Prokurist: Katja Varga
Vrsta lastnike: zasebna lastnina
Podjetje je registrirano pri AJPES, izpostava Ljubljana
TRR, SI56101000059295125 , Intesa Sanpaolo Bank
Telefon: 041 506 812


Splošni Pogoji:

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine fullips.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij:


Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
• identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
• kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
• bistvene značilnosti blaga
• dobavljivost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
• pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
• vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
• način plačila in dostave
• časovno veljavnost ponudbe
• rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
• pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Postopek nakupa:

Uporabnik doda želene artikle v nakupovalno košarico. Prijavi v spletno trgovino, kjer vnese osebne podatke in želeni naslov za dostavo, ter želeno sredstvo plačila (ob prevzemu, po predračunu ali preko sistema PayPal). Po oddanem naročilu se mu odpre potrditevena stran naročila. Na svoj elektronski naslov mu spletna trgovina samodejno "generira - ustvari" in pošlje elektronsko pošto kjer je uspešno naročilo potrjeno. V nadaljevanju se postopek naročila deli na tri dele, ki so sledeči:


• NAROČILO SPREJETO. Po uspešni oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto in čaka na obdelavo. Kupcu so izčrpni podatki o stanju in vsebini naročila dostopni preko mojega računa na roler.si ali preko vprašanja, ki ga pošlje na elektronski naslov narocilo@roler.si, odgovor prejme v roku 48ur.

• NAROČILO POTRJENO. Ponudnik v največ 48 urah od prevzema naročila pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med uporabnikom in ponudnikom je nepreklicno sklenjena, ko kupec prejme potrdilo na elektronski naslov (e-mail).


• NAROČILO ZAKLJUČENO IN POSLANO. Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V tem delu je uporabnik obveščen o roku in načinu dostave. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o roku in načinu dostave, o politiki vračanja blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.


Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga:


Potrošnik ima pravico, da v štirinajstih (14-ih) dneh podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Pri odstopu od pogodbe, mora kupec prejeto vrniti podjetju v tridesetih (30-ih) dneh po sporočilu o odstopu od te pogodbe, s tem, da sam krije neposredne stroške vračila. Če potrošnik vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe (to je štirinajst (14-ih) dni od prejema blaga) se šteje to za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani, hermetična folija izdelka, ki skrbi za sterilnost izdelka ne sme biti kakorkoli poškodovana in v originalni embalaži. Možnost vračila ne velja, če je potrošnik odprl zaščitno folijo, ki skrbi za sterilnost izdelka. Ponudnik vrne celotno kupnino na osebni račun kupca ali preko sistema PAYPAL v primeru prejetega plačila preko omenjenega sistema (kupnina s stroški dostave), takoj ko je mogoče, najkasneje pa v štirinajstih (14-ih) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Neprevzem naročenega blaga:

Naročene artikle je kupec dolžan prevzeti v določenem času od prejema elektronskega obvestila o zaključenem naročilu, oz. potrditvi naročila po elektronski pošti. V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in so po preteku čakalnega roka na GLS (4 dni) ali Pošta Slovenije (15 dni) vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov dodatnega pošiljanja/vračila artiklov podjetju, za plačilo nastale gospodarske škode zaradi nezmožnosti oglaševanja naročenih artiklov, ki so bili 4 dni ali več v distribuciji. Kupcu se zaračunajo stroški neprevzema v višini 8€ (2x poštnina, stroški pakiranja, stroški embalaže, administrativni stroški).




Plačilo:


Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik ima možnost plačati naročeno blago ob dostavi ali vnaprej na podlagi prejetega Predračuna/Ponudbe oz. sistema PayPal.

Slike:

Slike objavljene na spletni strani so simbolične.

Cene:


Vse cene izdelkov so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV ni obračunan po 1. točki 94. člena ZDDV). Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila.

Kot ''AKCIJA'' so označeni izdelki s popustom.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.


Dobavni rok:


Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-7 delovnih. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je praviloma dobavni rok do 15 delovnih dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

Dostava:


Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pa pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in dodatnih informacij, oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.


Stroški pošiljanja preko dostavne službe GLS znašajo 3,00 EUR, oz. so ti stroški brezplačni, če gre za nakup nad 50,00 EUR.


Dostava naročenih izdelkov v delovnem tednu od ponedeljka do petka je takšna kot je razvidno ob izdelku in poštnih sporočilih NAROČILO POTRJENO in NAROČILO ZAKLJUČENO IN POSLANO.


Varnost:


Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Komunikacija:


Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Arhiviranje pogodb:


Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju DERMALEC, trgovina in storitve, BOJAN VARGA S.P., Ljubljanska c. 15b, 1241 Kamnik


Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:


• jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
• pošiljatelj mora biti jasno razviden
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
• željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati

Registracija in prijava:

Registracija pomeni prvi vpis v bazo podatkov, kjer uporabnik vpiše podatke, ki so predpogoj za izvedbo nakupa (ime, priimek, stalni naslov, naslov za dostavo, uporabniško ime, geslo, …). Prijava pa pomeni, da so že vsi zahtevani podatki vpisani v bazo in je zato potrebno za vsak nadaljnji nakup vpisati le uporabniško ime in geslo, ki si ga je uporabnik sam izbral ob registraciji.

Preklic registracije:

Preklic registracije uporabnik lahko zahteva pisno (email, po pošti) ali preko telefona.

Namen zbiranja in hranjenje osebnih podatkov

Namen zbiranja, obdelave, shranjevanja in uporabe osebnih podatkov fizičnih oseb in podatkov pravnih oseb je:

  • olajšanje nakupovanja uporabnikom, saj jim ni potrebno pri vsakem nakupu znova vnašati zahtevanih osebnih podatkov, ki so potrebni za uspešno dostavo naročenih izdelkov;
  • razrešitev eventuelnih težav pri samem naročilu in dostavi izdelkov;
  • analiza podatkov za tržne raziskave.
  • obveščanje o novih izdelkih in akcijskih ponudbah


Podatke pravnih oseb in osebne podatke fizičnih oseb hranimo v računalniški obliki. Po prenehanju potrebe po vodenju podatkov ali na podlagi preklica registracije, se podatki izbrišejo oziroma se uničijo nosilci podatkov.


Uporabniki podatkov in odgovorna oseba

Uporabniki podatkov so skrbnik spletne trgovine ter odgovorni za dostavo naročenih izdelkov v spletni trgovini.

Pritožbe:


Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti ali preko telefona.Kupec lahko odda pritožno prisno preko elektronske pošte na naslov info@fullips.si ali na po običajni pošti naslov ponudnika. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Opozorilo:

Uporaba fullips izdelkov je na lastno odgovornost. Prodajalec ne odgovarja za nikakršne posledice, ki bi nastale z uporabo fullips izdelkov na vaši koži ali telesu. Prodajalec ni odgovoren za negativne ali škodljive rezultate pri strokovno pravilni ali nepravilni uporabi fullips izdelkov. Prodajalec prav tako ne jamči za nikakršne rezultate, ki jih lahko dosežete z uporabo fullips izdelkov.


Kontakt: info@fullips.si | 041 506 812
2021 @ DERMALEC, trgovina in storitve, BOJAN VARGA S.P.